یزدفردا:سرمربي تيم تكواندو يزد گفت: در گذشته تكواندو جايگاه مناسبي را در استان يزد نداشت ولي در شرايط فعلي وضعيتي ايجاد شده كه نسبت به آينده اميدواري بسياري داريم .

حسين گل محمدي ، سر مربي تيم تكواندونونهالان يزد، خاطر نشان كرد : جهت حضوري مقتدرانه در مسابقات كشوري نونهالان پسر از 2 ماه پيش رقابتهاي انتخابي رابرگزار كرده و نفرات برتر را به اردوهاي آماده سازي دعوت كرديم البته در گذشته در تمامي 10 وزن نماينده نداشتيم ولي حالا با شناسايي نفرات مستعد مي توانيم در همه اوزان مدعي باشيم .

وي افزود :بدون شك ميزباني مسابقات كشوري در تكواندو يزد تأثير بسيار مهمي را خواهد داشت چون بسياري از جوانان و نونهالان به همراه خانواده هاي خود در ورزشگاه شاهديه حاضر و از نزديك مسابقات را دنبال كردند كه همين موضوع باعث استقبال نونهالان از اين رشته المپيكي خواهد شد .

گل محمدي در پاپان اضافه كرد: در يزد تكواندوكاران مستعد بسياري هستند كه در صورت شناسايي و آموزش مي توانند در كشور و حتي مسابقات برون مرزي افتخارات بسياري راكسب كنند براي همين اميدوارم كه اين روند صعودي تكواندو باسرعت زيادي پيش برود تا در آينده فاصله خود را با ساير مدعيان به حداقل برسانيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا